Zoeken in deze blog


maandag 20 september 2010

UPDATE!



Oi oi oi...laatste bericht met Pasen! Is het alweer bijna kerst...O.k. niet overdrijven maar nu het eerder donker wordt en de ochtend niet begint met een fel zonnetje in de slaapkamer krijg ik zin om een winterslaap te doen.

Mn laatste naaiprojectjes waren notitiekboek hoesjes voor mn vriendinnetjes die jarig waren en dat is superleuk om te maken zeg. Ik heb nog veel fotoos op mn iphone staan die ik nog zal posten, ga dr ff werk van maken. Oja en ik moet mn naaimachine lampje vervangen want het is erg vroeg donker en de verlichting niet zo best boven de keukentafel.

Ben nu eerst eens blogs als volger gaan toevoegen die al een tijdje in mn favorieten op de computer stonden met werkjes, knutsels, naaisels en andere projectjes.

Heb ook een setje haaknaaldjes gekocht om die leuke bloemetjes die mn moeder maakt te leren haken of andere grappige föbeltjes zoals hierboven die ik op het internet heb opgedoken bij andere sites van crea mama's ;)

Genoeg plannen voor de winteravonden, kopje kaneelthee of warme chocolademelk erbij...yes!

1 opmerking:

  1. Zou je bij de theepot de bron willen vermelden van http://madeliefke.nl. Alle foto's op mijn website zijn auteurrechtelijk beschermd en daarbij is Madeliefke een geregistreerd merk. Alvast bedankt.

    BeantwoordenVerwijderen